Astan Här! =D

Hej alla! Jag ska ju blogga här, som ni kanske vet, Kajsa la ju in ett kort på mig där nere... Tur att hon är så snäll så hon tog det där... Vi har ju lite knäppa bilder med, där jag är lite... Störd...!
Jag har faktist aldrig i hela mitt liv bloggat förut, men har alltid velat (typ). Jag har aldrig funderat på börja förrän Kajsa sa det... =) TACK KAJSA! :) Jag kommer inte lägga in bilder... Om inte mina föräldrar bestämmer säg för att vara ÄNGKAR och köpa systemkamera... HOPPAS!

Men den här bloggen handlar ju om hästar! Så då måste jag ju skriva om då jag red Madicken idag! Det gick... Hyfsat... Men det var typ 50år sedan jag red henne sist! Om jag ens provat henne förr!! Kul att testa henne igen?! Vi hade Lena Lu och övade lite på dressyr. Lite blandat... :) Det var kul som vanligt!

Förresten! Visst har ni sett gull-ponnyn som har kommit? Skimmeln?! Han heter Gappe... :) Han är såå söt!! Kajsa hade redan skrivit om honom, men jag kan inte låte bli!! JAG ÄLSKAR SKIMMLAR!!!! De kan inte finnas finare hästar!!

Men nu ska jag gå! Ska se Let's Dance ! (Någon annan som ser det?)

//Astan <3

Kommentarer
Postat av: Kakan

Jaa .. Jag Hejar På Helena Lundbäck

2011-01-15 @ 18:40:38
URL: http://russens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0