Cattis - Förlåt...

FÖRLÅT!

Jag har haft en dålig vecka... Eller, jaa, på kvällarna känner jag mig bara trött. Jag blir ofta på dåligt humör på kvällarna och det har lett till alla dumma inlägg... Jag har tagit bort dom för jag skäms efteråt... =( Jag mår verkligen dåligt då jag tänker på det... Och på alla som säkert blivit ledsna... FÖRLÅT!

Just nu känner ja mig bara dum, trött och slut. Vi åkte skidor som idrott, och efter det har jag bara varit... Trött.
Det är något jag stör mig på! Är de bara jag som inte tycker att skidor är jobbigt, men ändå blir trött? Det är jätteirriterande! Bara jag som är så? (Det kan det ju vara, jag är som jag är) Svara, jag vill veta!

Tillbaka till ämnet... Jag är verkligen ledsen om någon blivit ledsen, arg eller irriterad på mig. Jag har inte varit mig själv på kvällarna på senare tid. Jag hatar det. Det är jättejobbigt att nästa dag se att man har gjort något dumt som säkert sårat någon... =(

Förlåt!
=(

Något som också händer under tiden jag skriver sånt där: Jag får ingen blogglust! Jag älskar att blogga, men allt känns grått och trist. Och om man ser att man gjort folk ledsna genom sitt bloggande, vill man bara dö.
Men bry er inte om mig för det, jag ska försöka sluta blogga på kvällarna. Även fast det typ bara är då jag hinner blogga något alls!
Det är så det känns... Man vill bara skrika över hela jorden... =/

//Cattis...

Kommentarer
Postat av: Kakan

Nee!! Du Får inte Sluta... :'(

2011-01-24 @ 07:50:04
Postat av: grisen

haha ja skider ÄR jobbit!! XD vi vet!! haha^^

2011-01-24 @ 21:08:15
URL: http://här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0