Cattis - Inge Mer Gappe...

HALLÅ ALIIHOPA!

Ni vet den där lilla vita ponnyn, Gappe? Det finns inge mer Gappe... För... I måndags var det någon som märkte att på hans sadel och träns stog det en liten lapp. Gissa vad som stod? "Grappe". Så, inge mer Gappe, nu är det Grappe som gäller! Hehe! Men ärligt, Grappe var ju nästan ännu sötare namn! Tycker inte ni det?

VÄLKOMMEN TILL BLOGGEN GRISEN!
Visst är det roligt att en till kommer hit till bloggen, då får vi mer uppdateringar! =D Kul, va?! Då kanske ni läser mer också! Det är ju bra! =)

Ja, ni såg vad Kajsa skrev. Inga mer bilder förrutom om man frågat eller tagit själv... =( Tråkigt, men bättre för bloggen. Den blir ju så hackig annars. Så för mig blir det nog inga mer bilder... Om inte mamma och pappa bestämmer sig för att spendera lite pengar till en systemkammera till mig... Hoppas!

Cattis fråga för dagen:
Tycker ni att oredigarade kamera bilder från digitalkameror är roliga att se på?

Jag vill faktiskt veta, eftersom jag varken har systemkamera eller redigeringsprogram... ;(

/Cattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0